Carian

Khamis, Mac 10, 2011

♀ Ottoman bukan ultramen eh !

ottoman kusyen


Nampak tilam bulat di atas tu? okay, dah lama sebenarnya saya cari nama sebenar kepada tilam bulat ni. Rupanya dipanggil ottoman kusyen. Sungguh unik namanya tu. Tapi, seunik nya nama juga secomel nya ia. Sesuai buat bantal duduk masa menunggu saat diijabkabulkan. Saya suke!!!!

Rasanya macam mahu buat sendiri je mini pelamin masa nikah nanti. Walaupun dah ada pelamin dalam rumah, nak juga mini pelamin. Tapi, itu akan difikirkan kemudian. Bukan mustahak pun. Kalau ada kesempatan, akan adalah mini pelamin itu. Kalau tiada, saya akan kosongkan pentas pelamin sanding supaya saya boleh bersinggahsana di situ buat seketika.

comel kan?
ok, ini bukan seperti yang saya mahukan. tapi, ia juga sejenis ottoman.

Kalau ada sesiapa yang mahu menyewa ini ottoman, ada bekas B2B yang menyediakan khidmat sewa ini. Tapi, ada syaratnya bagi sesiapa yang mahu kannya. Sila ke LAMAN INI untuk mengetahui lebih lanjut ya.

pesanan penaja : *B2B as Bride to Be

xoxo,

1 ulasan:

Pautan Member Bloggers