Carian

Rabu, Mac 02, 2011

♀Gossip Girl, anyone ?

Chair - Chuck n Blair Couple

ok, selama ni i'm rooting for 'Chair' couple which is between Chuck and Blair. Entah kenapa, mungkin sebab Chuck semakin liar kot dalam mengejar kejayaan  perniagan Bass  dia tu, so dia terlepas pandang pada hubungan dia dan Blair. Walaupun hakikatnya dua-dua faham akan keadaan masing-masing, namun Blair mungkin tak sangka yang Chuck betul-betul dah pergi jauh dari dia. Sedang Chuck berseronok dengan Rania, Blair sendirian. Lucky ada Dan Humprhey !!

DAIR - Dan n Blair couple
Selama ni tak sangka pula Dan dan Blair bleh matching as a couple. Mana taknya, Blair memang bermusuh gile dengan adik Dan, Jenny Humphrey. Dan adalah mustahil untuk Dan and Blair berbaik, apatah lagi as a couple! Tapi bila tengok balik scene antara dorang berdua, they got the chemistry!!! I'm go for DAIR couple sekarang ni!! ^__^ { Padan muka dengan Chuck Bass! Nak tengok kecemburuan Chuck nanti di tahap mana. Selama ni, dia biarkan Blair sorang-sorang sedang dia seronok bercinta dengan Rania }



Haaa. Apa lah yang cik perempoanmanis ni merepek kan pagi-pagi ni? Sebenarnya baru je lepas tengok episode terbaru Gossip Girl untuk musim yang keempat ni. Best gile jadi ketagih nak tengok. Saya baru jer ter'addict' dengan Gossip Girl ni tahun lepas padahal cite ni dah masuk musim keempat dah tahun lalu. Saya je yang terhegeh-hegeh nak download dari musing pertama. Apapun, Gossip Girl ni terlalu banyak sangat unpredictable scene. Kita tak bleh jangka sebab pasangan antara dorang selalu bertukar nak  nak lagi Serena tu. Hampir semua pelakon lelaki dalam cite ni dia couple, kecuali dengan Chuck Bass kot. Itupun sebab Chuck tu abang tiri dia. Kalau tak, mau dirembat juga kot!

ok, jom tengok-tengok belog ni kalau-kalau ada drama ni dekat situ !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pautan Member Bloggers