Carian

Rabu, Disember 08, 2010

♀ Ini belog perempuan manis

Iye. Saya memang perempuan manis ♀. Semua perempuan pun manis-manis belaka. Dan saya harap saya akan menjadi perempuan manis selamanya di hati semua orang.

Lama betul rasanya saya tak berbelog ni. Rindu rasa hati, tapi saya perlu kuburkan perasaan rindu tu demi insan tercinta. Namun kali ni saya berharap mampu mempertahankan belog comel ni. Sekurangnya inilah tempat saya meluahkan perasaaan terpendam dan memang dari dulu lagi saya suka menconteng-conteng dengan karangan ayat yang entah apaapa. Whatever reason it is, I still hope this blog will be the first and the last one. Insya-Allah. Do support me and I hope can connect with all of you. I will try my best to please everyone, but I also hoping that I can be happy for my own. Eceh, bersepiking plak saya ni kan? Kita balik ke tempat asal kita, TANAH MELAYU yang tercinta ini.

Saya tak ada sebarang tajuk yang terlintas di fikiran buat masa ni tapi as an intro for this blog, saya rasa ini lah yang terbaik kot yang boleh saya fikirkan. Sepanjang tahun ni, saya asyik mengalah demi orang lain dan untuk membahagiakan orang lain. Jadi untuk azam 2011 ini saya berharap saya akan dapat membahagiakan diri saya terlebih dahulu then barulah fikirkan orang lain. Saya tak mahu jadi pak turut sepanjang masa dan biarkan maruah saya ditijak oleh orang lain. Tiba masanya saya fikirkan tentang saya pula. I hope so. Till then, see you guys next year eh!


xoxo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pautan Member Bloggers